Jesteś tu pierwszy raz?
Jak to działa? Założ konto
Ponad 1000 formularzy miesięcznie!

Agencie, możesz doubezpieczyć swoich klientów

Doubezpieczenie to dodatkowa umowa zawierana do istniejącej polisy ubezpieczeniowej, która zwiększa sumę ubezpieczenia przedmiotu lub osoby objętej ochroną ubezpieczeniową. Jeśli żyjesz w przekonaniu, że wszyscy Twoi znajomi i znajomi znajomych mają już ubezpieczenie i nie będą chcieli z Tobą rozmawiać, możesz być w błędzie. Oczywiście przede wszystkim Twoja praca powinna polegać na poszukiwaniu nowych klientów, ale nie możesz również zapominać o obsłudze wykupionych już polis. Życie każdego z nas zmienia się z upływem czasu, może w takim razie, warto utrzymywać kontakt z klientami i w odpowiedniej chwili zaproponować im doubezpieczenie siebie albo bliskich mu osób.

Dbaj o swoich klientów. Skoro już wiedzą o potrzebie zabezpieczenia się, a wiedzą na pewno skoro posiadają już ubezpieczenie, nie będziesz musiał ich przekonywać, jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie. Twoim zadaniem jest sprawdzać, czy zmiany w ich życiu nie wymagają nowego rodzaju ochrony. Może ktoś właśnie zastawił dom, wziął kredyt, urodziło się następne dziecko, awansował itp. Jeśli Ty nie zadzwonisz i nie zaproponujesz spotkania, z pewnością zrobi to inny agent. W tej dziedzinie konkurencja jest duża, więc nie trać czasu. 

Jak umówić się na kolejne spotkanie?

Dzień dobry. Przy telefonie agent ubezpieczeniowy, X. Pozwoliłem sobie na telefon do pana w konkretnej sprawie. Po pierwsze, to bardzo chciałbym się dowiedzieć, czy pańska małżonka już urodziła i został pan szczęśliwym ojcem po raz drugi. Czy już mogę gratulować? Czy wszystko odbyło się pomyślnie?

Po tak rozpoczętej rozmowie świeżo upieczony tatuś pochwali się swoim dzieckiem, z pewnością będzie pozytywnie nastawiony do Ciebie i całego świata, zatem możesz kontynuować rozmowę. Powiedz, że w związku z narodzinami dziecka chciałbyś się spotkać i przedyskutować sprawę polisy, jaką posiada. Zwykle klient chce się spotkać, gdyż po pierwsze już Cię zna i darzy pewnego rodzaju zaufaniem, a po drugie sam może zdawać sobie sprawę, że teraz jego sytuacja uległa zmianie i jego dotychczasowe ubezpieczenie może być niewystarczające na zabezpieczenie powiększonej rodziny.

Co powiedzieć na początku spotkania?

- Analizowałem ostatnio to, co pan już nabył, i doszedłem do wniosku, że dziś już nie posiada pan odpowiedniego dla siebie i dla właśnie powiększonej rodziny zabezpieczenia, które odpowiadałoby pańskiemu obecnemu poziomowi życia.
- Teraz żyje pan na pewnym dobrym poziomie i na pewno w przyszłości chciałby pan ten poziom mieć zachowany, prawda? Myślę, że teraz nadszedł już czas na przedyskutowanie tej kwestii.
- Im większa suma ubezpieczenia, tym więcej pieniędzy dziś lub w przyszłości.
- Gdy kupował Pan ubezpieczenie nie miał Pan kredytu, teraz Pana sytuacja się zmieniła, ma Pan zobowiązanie finansowe wobec banku.

Początkujący agent słysząc słowa klienta typu „Mam już ubezpieczenie”, uważa rozmowę za zakończoną. Wyrzuca kontakt i odkreśla kolejne nazwisko na swojej liście. A, jak widać, posiadanie jednego ubezpieczenia wcale nie musi oznaczać, że klient nie zechce dokupić do niego umowy dodatkowej, powiększyć sumę ubezpieczenia albo wykupić drugą polisę dla siebie, małżonka czy dzieci. Agent ubezpieczeniowy musi wykazać się optymizmem i umiejętnością prowadzenia rozmowy telefonicznej. Po co od razu palić za sobą mosty?

Ubezpieczenie.com.pl/Ubezpieczeniaonline.pl




Partnerzy

Nasze formularze są dostępne na największych polskich portalach:

Kontakt

Ubezpieczenia online.pl Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
(dawniej Ubezpieczenia online.pl Sp. z o.o.)
ul. Sycowska 44
51-319 Wrocław

tel. +48 71 320 71 77
fax +48 71 320 71 74