Jesteś tu pierwszy raz?
Jak to działa? Założ konto
Ponad 1000 formularzy miesięcznie!

Dokładnie zapoznaj klientów ze swoimi produktami.

Większość ludzi zgodziłaby się, że ubezpieczenia są jednymi z bardziej skomplikowanych produktów finansowych. Aby sprzedawać je z sukcesem, musisz dokładnie zapoznać swoich klientów z ich funkcjami i zaletami. Nie wolno Ci także pomijać wad produktu.

Podążając krok po kroku, wyjaśnisz klientowi wszystkie zawiłe szczegóły ubezpieczenia, sprawisz, że będzie on świadomy możliwości i ograniczeń swojej polisy, przez co w razie szkody nic go nie zaskoczy. Będzie Cię traktował, jako profesjonalistę, który rzeczywiście umiejętnie doradza wybór najlepszej opcji. Pamiętaj, że ludzie nie wierzą w produkty idealne – bez wad. Jeśli reklamujesz swoje ubezpieczenia jako takowe, licz się z tym, że w oczach klienta nie będziesz wiarygodny.

Krok  #1
”...przejdź milę w moich butach” - dokładnie to musisz zrobić, jeżeli chcesz kształcić swoich klientów. Im częściej patrzysz na rzeczy z perspektywy klienta, tym większe są twoje szanse na dostarczenie im tego, czego potrzebują, to z kolei pozytywnie wpłynie na ilość sprzedanych przez Ciebie polis.
Stawiając się w sytuacji klienta, osiągasz dwa cele. Po pierwsze udaje Ci się nawiązać emocjonalną więź z klientem, po drugie - pomaga w zbudowaniu zaufania.

Krok  #2
Przyszli klienci nie kupią niczego od Ciebie, jeżeli nie udowodnisz im, że Twoje produkty spełnią ich potrzeby. Aby to zrobić, niezbędna jest dogłębna znajomość budowy oferowanych przez Ciebie ubezpieczeń. Twoje wiedza powinna być na tyle rozległa, że kiedy klient tylko wspomni o swoich potrzebach, natychmiast znajdziesz element, który możesz mu zaoferować. Nie powinieneś zaglądać co chwilę do OWU, odpowiadać z niepewnością w głosie,.  Oczywiście nikt nie jest Alfą i Omegą i nikt nie będzie wymagał, abyś znał całe OWU na pamięć. Ważne abyś nie tylko robił wrażenie, ale i był osobą, która doskonale wie o czym mówi. 

Krok  #3
Jakość produktu jest dla klienta bardzo ważna. Pokaż mu wobec tego jak jakość Twojego ubezpieczenia może wpłynąć na życie jego i jego rodziny w razie nieszczęścia.
Ale jak tego dokonać? Pamiętaj, że jeden obraz wart jest tysiąca słów. Podziel się historią o innych klientach, którzy skorzystali z twoich usług, a mieli podobne, co Twój klient, potrzeby.

Krok #4
Czekając na ostateczną decyzję klienta, utrzymuj z nim stały kontakt. Pokaż, że o nim nie zapomniałeś, ale uważaj, by nie być zbyt namolnym.

Ubezpieczenie.com.pl/Ubezpieczeniaonline.pl

 

Kontakt

Ubezpieczenia online.pl Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Gen. Władysława Sikorskiego 2-8
53-659 Wrocław

tel. +48 22 270 00 44