Jesteś tu pierwszy raz?
Jak to działa? Założ konto
Ponad 1000 formularzy miesięcznie!

Jak korzystać z Systemu LEAD?

I. Wyszukiwanie LEAD'a

Istnieje możliwość wyszukiwania LEAD'a po numerze ID, który jest podawany w tytule maila informującego o nowym LEAD'zie w systemie:



Wyszukiwarka znajduje się na głównej stronie konsoli Systemu LEAD.

 

WAŻNE!

Wprowadź numer LEAD'a bez dodatkowych znaków i spacji, np. 23146.

 


II. Filtrowanie LEAD'ów

Możesz filtrować LEAD'y według kategorii i lokalizacji. Narzędzie to znajduje się zaraz pod wyszukiwarką.

Wybierz kategorię oraz lokalizację – cała Polska, województwo, gmina, powiat – system wyszuka LEAD'y spełniające Twoje kryteria.

Filtrowanie można zawsze łatwo wyłączyć klikając w guzik Wyłącz filtr.

 


III. Kupowanie LEAD'a

Po wyszukaniu lub filtracji otrzymujesz listę LEAD'ów, które Cię interesują. Lista zawiera podstawowe dane dotyczące rodzaju ubezpieczenia, miejsca czy ceny.


Dopiero po kliknięciu w guzik Zobacz zostaniesz przekierowany do szczegółowych informacji dotyczących ubezpieczenia, którego kupnem jest zainteresowany klient.

 


Zwracaj szczególną uwagę na:

 

  1. Lokalizację skąd pochodzi dany LEAD oraz datę aktywacji.

  2. Opcje gdzie zawierana jest informacja o kupnie LEAD'a przez innego agenta z tego samego towarzystwa.

  3. Uwagi do LEAD'a gdzie często umieszczana jest informacja odnośnie formy kontakt, jaką preferuje klient.

 

Na poniższym widoku znajduje się LEAD, który został już wykupiony przez innego agenta + zawarta jest informacja odnośnie formy kontaktu, jaką życzy sobie klient.

 


Klikając w guzik Kup system pyta się, czy jesteś pewny operacji, której chcesz dokonać.

 


Po dokonaniu zakupu pojawi informacja odnośnie dalszych działań, jakie należy wykonać, by transakcja zakończyła się sukcesem, czyli kupnem ubezpieczenia przez klienta.



IV. Powiadomienia SMSem

 

Możesz wykupić Powiadomienie SMSem jeśli chcesz być zawsze na bieżąco z nowymi LEAD'ami nawet wtedy, gdy nie masz dostępu do maila.

Wystarczy, że klikniesz w link Powiadomienia SMS, który znajduje się w lewej kolumnie panelu.

 


Po kliknięciu w przycisk Włącz i akceptacji operacji usługa zostanie aktywowana, a Twoje konto zostanie pomniejszone o 9 punktów. Usługa ważna jest przez 30 dni od dnia aktywacji.

Powiadomienia będą przychodzić na numer telefonu, jaki podałeś przy rejestracji w Systemie LEAD.


V. Doładowanie swojego konto

Jeśli chcesz doładować swoje konto wystarczy, że klikniesz w link Płatności, który znajduje się w lewym menu. Zostaniesz przekierowany do swojej Historii Płatności, gdzie będziesz mieć wygląd w kupione przez siebie LEAD'y.

Ponad nimi znajdują się trzy guziki:

 

  • Doładuj 100

  • Doładuj 300

  • Doładuj 500


 

 

 


Zostaniesz przekierowany do strony z możliwością wyboru formy przelewu. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym wybierz tę właśnie opcję, po czym wydrukuj wzór przelewu.

 

 

VI. Towarzystwa, z którymi współpracujesz.

 

Masz możliwość zmiany towarzystw, z którymi współpracujesz. W tym celu skorzystaj z narzędzia Twoje towarzystwa, które znajdziesz w menu panelu.

 

 Obsługa jest bardzo prosta. Wystarczy, że odhaczysz odpowiednie towarzystwa i klikniesz w przycisz ZAPISZ. Od tego momentu powiadomienia o nowych LEAD'ach będą dotyczyć ubezpieczycieli, których zaznaczyłeś.  

  

 

 

VII. Twoje miejsca obsługi

Zawsze masz możliwość zmiany lub dodania miejsca/obszaru swojej działalności.



Twoje miejsca obsługi to narzędzie, które umożliwia:

 

  1. Dodawanie nowego miejsca Twojej działalności. Wystarczy, że klikniesz w przycisk Dodaj miejsca, a zostaniesz przekierowany do panelu, w którym z łatwością będziesz mógł dodać kod pocztowy obszaru, w którym działasz i z którego chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych LEAD'zie.

 


  1. Zmianę istniejącego obszaru działania klikając w link Zmień. Zostaniesz przekierowany do panelu, który daje możliwość zmiany aktualnego kodu pocztowego.

  1. Usunięcie danego obszaru, do którego jesteś przypisany. Wystarczy, że klikniesz w link Usuń. System spyta się, czy jesteś pewny usunięcia obszaru.



Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

tel. +48 71 320 71 77

leady@ubezpieczeniaonline.pl

Partnerzy

Nasze formularze są dostępne na największych polskich portalach:

Kontakt

Ubezpieczenia online.pl Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Gen. Władysława Sikorskiego 2-8
53-659 Wrocław

tel. +48 71 320 71 77
fax +48 71 320 71 74