Jesteś tu pierwszy raz?
Jak to działa? Założ konto
Ponad 1000 formularzy miesięcznie!

Polepsz swoją stronę ubezpieczeniową: 8 pomocnych wskazówek

Internet uważa się za priorytet numer 1,2,3,i 4! Należy go wykorzystywać skwapliwie. Powiedz mi, w jaki sposób zamierzasz zmienić swój biznes bez dodania witryny internetowej?- Jack Welch

Wraz ze wzrastającą liczbą klientów kupujących ubezpieczenia przez internet, nie jest zaskakujące, że coraz częściej agenci ubezpieczeniowi inwestują w promowanie swojej firmy w sieci. Dlatego też przygotowaliśmy osiem pomocnych porad jak polepszyć zawartość twojej strony.

Wskazówka #1: Wiadomości z rynku

Dodając wiadomości do swojej strony, budujesz jej autentyczność, której klienci mogą ufać.  Obecni oraz przyszli klienci będą pod wrażeniem dostarczanych im konkretnych informacji branżowych.

Możesz dodawać darmowe informacje do twojej strony, odwiedzając codziennie nasz serwis, na którym publikujemy najważniejsze wydarzenia z rynku ubezpieczeń. Zapisz się także do newslettera na naszym portalu informacyjnym www.ubezpieczenie.com.pl

Wskazówka #2: Kontent

Wykreuj i zachowaj wysoką jakość treści na swojej stronie. Artykuły z branży ubezpieczeń oraz porady na temat oszczędzania są świętnym sposobem, aby zainteresować czytelników.

Pamiętaj, aby treść strony była:

·         Przydatna

·         Dopasowana

·         Aktualna

·         Zawierała krótkie zdania i akapity

Dla potencjalnych klientów informacja na twojej stronie jest odzwierciedleniem Ciebie i twojej wiedzy z zakresu ubezpieczeń.

Wskazówka #3: Księga gości

Umieszczenie księgi gości na Twojej stronie jest świetnym sposobem na uzyskanie opinii zwrotnej od gości oraz potencjalnych klientów. Wiadomości pozostawione w księdze gości, mogą dostarczyć cennych pomysłów, które pozwolą poprawić funkcjonowanie Twojej strony, a także biznesu.

Wystarczy, że wpiszesz w Google „księga gości” lub „darmowa księga gości”, a pojawi się lista firm, które oferują takie narzędzie.

Jeśli zamówiłeś swoją stronę internetową na www.ubezpieczeniaonline.pl, napisz, a nasi informatycy pomogą Ci zainstalować księgę gości.

Wskazówka #4: Ankieta

Korzystanie z ankiety jest bardzo dobrym sposobem, aby związać się z twoimi czytelnikami.  Na internecie jest wiele dostępnych programów oferujących tego typu usługi.

Wskazówka #5: Blog

Weblog, czy ‘blog’ to samodzielnie opublikowany dziennik umieszczony w internecie. W przeciwieństwie do firmowych stron - wizytówek, blogi są mniej formalne i bardziej interaktywne.

Kluczem do sukcesu jest stworzenie wesołego, interesującego, a często subiektywnego bloga. Aby zacząć, odwiedź http://blog.onet.pl/, http://www.bblog.pl/ czy http://blogbank.pl/ . Na blogu systematycznie umieszczaj nowe wpisy, koniecznie dodaj na nim link do Twojej strony internetowej. Daj się poznać jako specjalista w swojej branży, a sznur nowych klientów codziennie będzie odwiedzać Twoją stronę.

Wskazówka #6: Wirtualna Wycieczka

Dodając wirtualną wycieczkę po twojej firmie, umożliwisz potencjalnym klientom zapoznanie się z twoim biznesem. Usuń jedną z głównych przyczyn nieufności do Internetu – anonimowość. Pokaż, że naprawdę istniejesz. Jedną z wielu darmowych stron zajmujących się magazynowaniem i umieszczaniem zdjęć jest http://www.fotosik.pl/

Wskazówka #7: Wirtualny Sklep

Stwórz szansę dla klientów kupna Twoich produktów przez Internet. Takie strony internetowe jak http://otwarte24.pl/ umożliwiają otwarcie własnego sklepu internetowego za darmo.

Wskazówka #8: Katalogi internetowe

Dodaj swoją stronę do katalogów internetowych i daj się odnaleźć kilkunastu milionom potencjalnych klientów – użytkowników sieci. Zacznij od:

http://www.ubezpieczenie.com.pl/katalog_agentow/0,0.html
http://katalog.onet.pl/
http://katalog.interia.pl/
http://katalog.wp.pl/


Ubezpieczenie.com.pl / Ubezpieczeniaonline.pl

Kontakt

Ubezpieczenia online.pl Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Gen. Władysława Sikorskiego 2-8
53-659 Wrocław

tel. +48 22 270 00 44