Jesteś tu pierwszy raz?
Jak to działa? Założ konto
Ponad 1000 formularzy miesięcznie!

Poradniki

6 porad, jak przekonać do siebie internetowego klienta

6 porad, jak przekonać do siebie internetowego klienta

Wybierz najdogodniejszą dla klienta formę kontaktu (email, telefon). Upewnij się, że przesłana przez Ciebie oferta odpowiada potrzebom klienta, określonym przez niego w formularzu.
Internetowa oferta ubezpieczeniowa; jak budować swój wizerunek poprzez e-mail

Internetowa oferta ubezpieczeniowa; jak budować swój wizerunek poprzez e-mail

Treść i forma oferty, którą poprzez e-mail przesyłasz do klienta, są bardzo ważne. To od wrażenia, jakie zrobi na odbiorcy przesłana przez Ciebie wiadomość, zależy jego decyzja o nawiązaniu z Tobą współpracy.
Jak być lepszym sprzedawcą - 10 zasad

Jak być lepszym sprzedawcą - 10 zasad

1.SZUKAJ różnych dróg dotarcia do klienta. 2.DZIAŁAJ na wszelkich możliwych polach. 3.ROZSZERZAJ obszar swojego działania...
Nieudane spotkanie - przeanalizuj swoje błędy

Nieudane spotkanie - przeanalizuj swoje błędy

Jeżeli nie udało Ci się sfinalizować transakcji oznacza to, że coś musiało pójść nie tak. Możliwe, że po prostu spotkałeś się z klientem, który nie potrzebuje ochrony ubezpieczeniowej i niezależnie, co byś powiedział i co byś zrobił, nie sprzedałbyś...
Pomoc dla agenta - Słowa i zwroty wytrychy - część 1

Pomoc dla agenta - Słowa i zwroty wytrychy - część 1

W najbliższych trzech artykułach zaprezentowane zostaną słowa i zwroty, których zastosowanie pozwoli na ożywienie Waszej prezentacji handlowej. Są to tak zwane słowa-wytrychy obliczone przede wszystkim na wzbudzenie emocji, poruszenie ...
Pomoc dla agenta - Słowa i zwroty wytrychy - część 2

Pomoc dla agenta - Słowa i zwroty wytrychy - część 2

W trzech artykułach prezentujemy słowa i zwroty, których zastosowanie pozwoli na ożywienie Waszej prezentacji handlowej. Są to tak zwane słowa wytrychy, obliczone przede wszystkim na wzbudzenie emocji i które mają za zadanie pomóc poruszyć klienta ...
Pomoc dla agenta - Słowa i zwroty wytrychy - część 3

Pomoc dla agenta - Słowa i zwroty wytrychy - część 3

W trzech artykułach zaprezentowane zostały słowa i zwroty, których zastosowanie pozwoli na ożywienie Waszej prezentacji handlowej. Są to tak zwane słowa wytrychy, obliczone przede wszystkim na wzbudzenie emocji...
Nieudana rozmowa telefoniczna. Najczęściej popełniane błędy

Nieudana rozmowa telefoniczna. Najczęściej popełniane błędy

Rozmowa telefoniczna budzi wiele emocji w osobie, której zadaniem jest ją zainicjować. Jeśli na dodatek zależy nam, aby dzięki wspomnianej rozmowie coś osiągnąć, wówczas perspektywa jej odbycia stresuje nas jeszcze bardziej...
Etyka zawodowa agenta ubezpieczeniowego

Etyka zawodowa agenta ubezpieczeniowego

Sprzedaż ubezpieczeń budzi wiele problemów i wątpliwości. Nierozerwalnie wiąże się z tą problematyką zagadnienie uczciwości przy sprzedaży, zarówno wobec klientów, jak i zakładów ubezpieczeń, które te produkty oferują. Zagadnienia te wchodzą w zakres...
Agent uczy planowania

Agent uczy planowania

Rozpoznanie potrzeb finansowych najczęściej sprowadza się do uświadomienia sobie właściwych własnych potrzeb, z czego generalnie jako zwykli śmiertelnicy nie zdajemy sobie tak naprawdę sprawy. Ponieważ planowanie jako takie nie cieszy się
Czy chcesz być zdrowszym emerytem?

Czy chcesz być zdrowszym emerytem?

Powinno to być jedno z podstawowych pytań agenta do potencjalnego klienta. Oczywiście pytanie to można uzupełnić następnymi.
Genialny agent

Genialny agent

Założę się, że zaczynasz swoją rozmowę z klientem od: "Chciałbym Panu..." Ty chciałbyś? Co Ty byś chciał? Jakie to ma znaczenie dla mnie co Ty chcesz?
Agent uczy planowania

Agent uczy planowania

Właściwy plan finansowy to nie tylko pomnażanie pieniędzy, ale również skuteczna ochrona własnego majątku. Bez tej ochrony zabraknie bowiem pieniędzy na inwestycje. Skądinąd wiadomo, że na przekonywaniu upartych ludzi straciły energię...
Doradcy troszczą się o swoją prowizję

Doradcy troszczą się o swoją prowizję

Takie przekonanie wyraził Tomasz Jóźwik w numerze 05/07 Forbesa. Częściowo do tez autora mogę odnieść się pozytywnie. Szczególnie jeśli chodzi o brak analizy sytuacji finansowej klienta. Przykłady przedstawione przez autora przypominają wizytę
Najdroższa rzecz

Najdroższa rzecz

Jeśli chcesz aby Twój klient był szczęśliwy (czytaj: zamożny) na emeryturze wystarczy, że ją wspólnie dobrze zaplanujecie.
Cel inwestycyjny - ubezpieczenie z funduszem kapitałowym

Cel inwestycyjny - ubezpieczenie z funduszem kapitałowym

Wybór odpowiedniej strategii kluczem do sukcesu. Pomóc może nam w tym odpowiedź na dwa proste pytania.
Czy Polacy są odpowiedzialni? Czyli słów kilka o świadomości ubezpieczeniowej.

Czy Polacy są odpowiedzialni? Czyli słów kilka o świadomości ubezpieczeniowej.

Jaką wiedzę na temat ubezpieczeń posiada przeciętny Polak? Czy duży odsetek naszych rodaków nie ma „zielonego pojęcia” o tej dziedzinie? Czy nasza świadomość ubezpieczeniowa rośnie, czy dzieje się odwrotnie? Jesteśmy zalewani reklamami z ...
Cechy dobrego agenta

Cechy dobrego agenta

Sukces w branży ubezpieczeniowej jest o wiele trudniejszy niż w branży handlowej czy produkcyjnej. Klienta trzeba namówić na kupno czegoś tak abstrakcyjnego jak usługa ubezpieczeniowa. Wymaga to od agenta inicjatywy i wrażliwości na jego potrzeby...
Agencie - przestrzegaj zasad.

Agencie - przestrzegaj zasad.

Każdy agent ubezpieczeniowy jest zorientowany na sukces, chce sprzedawać ubezpieczenia i zarabiać pieniądze. Jednak nie wszyscy agenci są w stanie odnieść sukces w tym zawodzie. Wielu z nich popełnia błędy, które uniemożliwiają im osiągnięcie sukcesu...
3 niecodziennie wskazówki jak zostać lepszym agentem

3 niecodziennie wskazówki jak zostać lepszym agentem

Pracuj mniej. Znalezienie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym jest niezbędne.Nie tylko dlatego, że będziesz szczęśliwszy, lecz także dlatego, że nabierzesz odpowiedniego dystansu...
4 Pułapki, których jako agent powinieneś unikać

4 Pułapki, których jako agent powinieneś unikać

Rozumiemy wyzwania, z jakimi profesjonaliści od ubezpieczeń walczą każdego dnia. Aby pomóc Wam uniknąć często popełnianych błędów, zestawiliśmy listę czterech najczęstszych powtarzających się wśród agentów...
Polepsz swoją stronę ubezpieczeniową: 8 pomocnych wskazówek

Polepsz swoją stronę ubezpieczeniową: 8 pomocnych wskazówek

Internet uważa się za priorytet numer 1,2,3,i 4! Należy go wykorzystywać skwapliwie. Powiedz mi, w jaki sposób zamierzasz zmienić swój biznes bez dodania witryny internetowej?- Jack Welch...
Jak radzić sobie z klientem

Jak radzić sobie z klientem

Bądź cierpliwy. Daj mu się wykrzyczeć. Nie polemizuj. Mów normalnie (nie delikatnie). Mów do klienta takim tonem, jakby i on zwracał się do Ciebie normalnie – nie krzycz, nie warcz, nie cedź przez zęby, nie obrażaj się...
Jak Wykorzystać Internet do rozbudowy Twojego biznesu?

Jak Wykorzystać Internet do rozbudowy Twojego biznesu?

Według badań przeprowadzonych przez Gemius S.A. – lidera na polskim rynku spośród firm zajmujących się badaniem i analizą Internetu, pod koniec 2008 roku liczba internautów w naszym kraju wynosiła 15,8 mln...
Kariera w ubezpieczeniach

Kariera w ubezpieczeniach

Szalejący na świecie kryzys spowodował w ostatnich miesiącach falę zwolnień. Wydawać by się mogło, że praktycznie każda branża redukuje zatrudnienie. Nowych ofert pracy jest jak na lekarstwo i niewiele wskazuje na to, że sytuacja bardzo szybko ulegnie...
Jak dbać o dane klienta

Jak dbać o dane klienta

Każdy agent ma do czynienia z danymi swoich klientów. Wobec tego obligowany jest do przestrzegania obowiązków związanych z ustawą o ochronie danych osobowych. Jest to bardzo ważna kwestia. Uchybienia dotyczące danych osobowych mogą się wiązać...
Test grzeczności telefonicznej

Test grzeczności telefonicznej

Pora na kolejne zagadnienie związane z rozmową telefoniczną agenta ubezpieczeniowego z klientem. Chodzi o kulturę osobistą w czasie wspomnianej rozmowy. Czy agent ubezpieczeniowy ma prawo zdenerwować się na klienta? Czy ma prawo przerywać...
Jak pokonać stres?

Jak pokonać stres?

Stres towarzyszy nam wszystkim. Każda osoba indywidualnie reaguje i na swój własny sposób radzi sobie z tym zjawiskiem. Jednak skutki nadmiernego stresu dotykają nas w różnym stopniu. Są ludzie, którzy potrafią radzić sobie z trudnymi sytuacjami...
Pisanie artykułów o tematyce ubezpieczeniowej na portale internetowe

Pisanie artykułów o tematyce ubezpieczeniowej na portale internetowe

Z badań przeprowadzonych przez Gemius (maj 2009 r.) wynika, że 53% ankietowanych internautów w wieku co najmniej 25 lat, zanim wybierze firmę, szuka informacji o ubezpieczeniach w internecie. Ponieważ korzystanie z sieci w celach zawodowych...
Rozmowa telefoniczna. Język ciała a język mowy

Rozmowa telefoniczna. Język ciała a język mowy

Osoby kontaktujące się z klientem bezpośrednio muszą umiejętnie posługiwać się językiem ciała. Wygląd, zapach, odległość od klienta, sposób, w jaki siedzisz z klientem przy stole, ułożenie sylwetki, mimika, gesty – to środki przekazu, którymi dyspon
Kultura i dobre zachowanie agenta ubezpieczeniowego

Kultura i dobre zachowanie agenta ubezpieczeniowego

Pierwsze wrażenie, jakie agent zrobi na kliencie jest niezmiernie ważne. Są, bowiem osoby, które, jeśli pierwsze wrażenie jest dalekie od pozytywnego, już nie przekonają się do zalet tej osoby i spotkanie może okazać się nieudane. Poza wyglądem...
Początkujący agencie – czy czujesz, że się narzucasz?

Początkujący agencie – czy czujesz, że się narzucasz?

Każdy nowy agent ubezpieczeniowy ma różne obawy związane z nowym zawodem. Zdarzyło mi się spotkać z twierdzeniem, że agenci mają poczucie, że narzucają się osobom, których wybrali na swoich klientów. W czasie rozmowy nie czują się komfortowo, nie czują...
Agencie – zrób rachunek sumienia

Agencie – zrób rachunek sumienia

Czy jesteś przekonany, że wszystko, co robisz w swojej pracy agenta ubezpieczeniowego jest bez zarzutu? Czy nie ma już rzeczy, jakie mógłbyś zmienić, ulepszyć? Zachęcam, zatem do zrobienia krótkiego rachunku sumienia, może po lekturze poniższych...
Jak sobie radzić w wymówkami - część 1

Jak sobie radzić w wymówkami - część 1

Agent ubezpieczeniowy w czasie swojej kariery zawodowej spotka się z różnymi klientami. Część z nich chętnie, bez większych oporów wykupi ubezpieczenie, część uczyni to po dłuższym okresie wahania i po zadaniu wielu pytań na kilku spotkaniach. Jest...
Jak sobie radzić w wymówkami - część 2

Jak sobie radzić w wymówkami - część 2

Poniżej zostały przedstawione wymówki osób, które części pierwszej określiłam jako osoby przekonane, że najlepiej znają się na ubezpieczeniach i są pewni, że nie potrzebują już żadnych polis ubezpieczeniowych. Bardzo często osoby te posiadają jedną...
Jak sobie radzić w wymówkami - część 3

Jak sobie radzić w wymówkami - część 3

Zapewne nie raz spotkali się Państwo z klientami – myślicielami, którzy jak tylko usłyszą słowo ubezpieczenia, twierdzą, że muszą się zastanowić, muszą przemyśleć to, czy w ogóle ubezpieczenie jest im potrzebne, mają teraz inne zobowiązania, ale moż
Agencie – zostań panem swojego czasu

Agencie – zostań panem swojego czasu

Większość stresów, na które skarżą się obecnie ludzie aktywni zawodowo wynika stąd, że zbyt często stają oni przed koniecznością załatwiania kilku różnych spraw jednocześnie. Nieumiejętne łączenie spraw zawodowych, rodzinnych i innych...
Dokładnie zapoznaj klientów ze swoimi produktami.

Dokładnie zapoznaj klientów ze swoimi produktami.

Większość ludzi zgodziłaby się, że ubezpieczenia są jednymi z bardziej skomplikowanych produktów finansowych. Aby sprzedawać je z sukcesem, musisz dokładnie zapoznać swoich klientów z ich funkcjami i zaletami. Nie wolno Ci także pomijać wad produktu.
Przychodzi facet do faceta...oczami agenta

Przychodzi facet do faceta...oczami agenta

Otwiera mi drzwi. Raczej nie dostrzegam w jego oczach entuzjazmu. No cóż... nie pierwszy taki klient. Dobrze, że z polecenia bliskiego kolegi - pana Kazimierza, zatem wiem coś o nim – inżynier energetyk, zamiłowany wędkarz, uparty, ale z tego...
Agent - Sprzedawca

Agent - Sprzedawca

Teza, która może oburzyć większość agentów – jak to sprzedawca? My jesteśmy kimś innym, niektórzy nawet powiedzą - lepszym. Błędne rozumowanie, biorąc pod uwagę, że właściwie każdy jest sprzedawcą – sprzedajemy swoja pracę, umiejętności, talen
Emocje a zakup

Emocje a zakup

Emocje a nie logika są “siłą napędową” zakupu. Wielu sprzedawców uważa, że przedstawienie rzeczowych argumentów pokazujących zalety produktu, czy jego przewagę nad produktami konkurencyjnymi dają klientowi wystarczające przesłanki do podjęcia
Emocje a zakup - część II

Emocje a zakup - część II

Na decyzje o zakupie mają wpływ zarówno emocje pozytywne, jak i negatywne. Mówimy tu o stosunku klienta do oferowanego produktu. Do emocji pozytywnych zaliczamy korzyści, jakie płyną z posiadania produktu. Do negatywnych –obawę, że wskutek braku...
Porażka czy sukces

Porażka czy sukces

“Nie ma złych klientów, są natomiast nieskuteczni sprzedawcy” Porażką jest brak sprzedaży. Nie istnieje jednak coś takiego jak „obiektywne przyczyny braku wyników sprzedażowych”. Na meetingach, szkoleniach II-go stopnia często słys
Postępowanie w sytuacjach krytycznych i niespodziewanych

Postępowanie w sytuacjach krytycznych i niespodziewanych

Zasadą powinno być nie dopuszczanie do powstania sytuacji krytycznych, ale nie we wszystkich przypadkach zależy to od sprzedawcy. Z jakimi tego typu sytuacjami ma się na ogół do czynienia? Zobaczmy.
Agencie, możesz doubezpieczyć swoich klientów

Agencie, możesz doubezpieczyć swoich klientów

Doubezpieczenie to dodatkowa umowa zawierana do istniejącej polisy ubezpieczeniowej, która zwiększa sumę ubezpieczenia przedmiotu lub osoby objętej ochroną ubezpieczeniową. Jeśli żyjesz w przekonaniu, że wszyscy Twoi znajomi i znajomi znajomych mają...
Jak klient zbywa agenta?

Jak klient zbywa agenta?

Agent ubezpieczeniowy, zwykle pełen optymizmu, dzwoni do potencjalnego klienta chcąc umówić się na spotkanie w celu zaprezentowania mu oferty ubezpieczeniowej towarzystwa, z którym współpracuje. Rozmowa trwa krótko, gdyż potencjalny klient zbywa agenta...
Postępowanie w sytuacjach krytycznych i niespodziewanych  cz. II

Postępowanie w sytuacjach krytycznych i niespodziewanych cz. II

Sytuacje niespodziewane to takie, które wynikają nagle, burząc cały “porządek” prezentacji i w zasadzie uniemożliwiają sfinalizowanie sprzedaży. Są sytuacje, w których należy bezzwłocznie przerwać prezentację i opuścić dom klienta. Do nich nal
Ujarzmić lęk przed dzwonieniem – przygotowanie do rozmowy

Ujarzmić lęk przed dzwonieniem – przygotowanie do rozmowy

Lęk przed rozmową telefoniczna występuje bardzo często i to nie tylko wśród agentów ubezpieczeniowych. Doświadczają go nie tylko osoby z krótkim stażem zawodowym, ale także Ci pracujący dłużej. Dlaczego rozmowa telefoniczna powoduje w nas stres? Jak...
Ujarzmić lęk przed dzwonieniem – przebieg rozmowy

Ujarzmić lęk przed dzwonieniem – przebieg rozmowy

Lęk przed rozmową telefoniczna występuje bardzo często i to nie tylko wśród agentów ubezpieczeniowych. Doświadczają go nie tylko osoby z krótkim stażem zawodowym, ale także Ci pracujący dłużej. Zapraszam zapoznania się z drugą częścią poświęconą...
Psychologiczne aspekty procesów sprzedażowych

Psychologiczne aspekty procesów sprzedażowych

“Nie ma złych klientów, są natomiast nieskuteczni sprzedawcy” – to stwierdzenie Ziga Ziglara (“Sekrety Skutecznej Sprzedaży” Oficyna Wydawnicza Logos, Warszawa 1999) jest moim zdaniem najbardziej celnym podsumowaniem sukcesó
Jak rozmawiać, aby osiągnąć swój cel?

Jak rozmawiać, aby osiągnąć swój cel?

W kilku poprzednich artykułach otrzymaliście Państwo szereg teoretycznych porad, odnośnie tego, w jaki sposób agent ubezpieczeniowy powinien przygotować się do rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Teraz przyszedł czas na zaprezentowanie...
W co się ubrać?

W co się ubrać?

Czyli słów kilka o stylizacji agenta ubezpieczeniowego. Niektórzy może pomyślą, – po co tracić czas na artykuł o ubiorze? Ważne jest, abym miał wiedzę na temat produktów, jakie oferuję klientom, abym umiał odpowiedzieć na ich pytania i umiał...
Agencie nie popełniaj błędów

Agencie nie popełniaj błędów

Aby nasze spotkanie z klientem przebiegało w miłej atmosferze i by zarówno klient, jak i agent czuli się dobrze w czasie rozmowy o produktach ubezpieczeniowych, ważne jest, aby agent nie popełniał kilku podstawowych błędów, przez które spotkanie może...
Agencie – zorganizuj swoje miejsce pracy

Agencie – zorganizuj swoje miejsce pracy

Wykonywanie czynności agenta zawsze wymaga zorganizowania miejsca, które tę działalność umożliwi. Sprzedaż ubezpieczeń może odbywać się w specjalnie zorganizowanym lokalu, w domu klienta lub w miejscu jego pracy. Jednak agent także powinien mieć swój...
Zamknięcie transakcji z klientem

Zamknięcie transakcji z klientem

Podczas każdego spotkania z klientem przychodzi moment, kiedy trzeba zwrócić się z propozycją dokonania faktycznej sprzedaży ubezpieczenia. Agent musi być przygotowany na udzielenie dodatkowych informacji i prezentowanie kolejnych argumentów...
Jak zmotywować agenta?

Jak zmotywować agenta?

Zasady wynagradzania agentów i doceniania ich pracy określane są przez konkretne zakłady ubezpieczeń. Zwykle agent zostaje o nich poinformowany jeszcze przed podpisaniem umowy lub na pierwszym szkoleniu. W treści umowy zawarte są szczegółowe...

Partnerzy

Nasze formularze są dostępne na największych polskich portalach:

Kontakt

Ubezpieczenia online.pl sp. z o.o.
ul. Sycowska 44
51-319 Wrocław

tel. +48 71 320 71 77
fax +48 71 320 71 74